Μποϊκοτάρουμε τα ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ προϊόντα!! STOP σε αγορές οποιουδήποτε ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ!

powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011

ΕΝΑΣ ΑΡΑΒΑΣ...ΟΙ ΠΑΤΑΤΕΣ...ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ!


Ένας γέρος άραβας ζει κοντά στην πόλη N ΕΑ Υόρκη για περισσότερο από 40 χρόνια. Θέλει να φυτέψει τις πατάτες στον κήπο του, αλλά είναι μόνος, γέρος και αδύνατος. Ο γιος του είναι στο Κολλέγιο στο Παρίσι, έτσι ο γέρος του στέλνει ένα e -mail


Εξηγεί λοιπόν το πρόβλημα:


"Αγαπημένε μου γιε, είμαι πολύ λυπημένος, επειδή δεν μπορώ να φυτέψω τις πατάτες στον κήπο μου. Είμαι βέβαιος, εάν ήσουνα εδώ, θα με βοηθούσες να σκάψουμε τον κήπο. Σε αγαπώ, ο πατέρας σου."


Την επόμενη μέρα, ο γέρος λαμβάνει ένα e- mailαπάντησης από το γιο του: "Αγαπημένε πατέρα, παρακαλώ μην αγγίζεις τον κήπο. Είναι εκεί το " ΠΡΑΜΑ " που έχω κρύψει. Σε αγαπώ, επίσης, Ahmed ".


4.00 pm ο αμερικανικός στρατός, DEA , FBI , CIA ,National Guard , την πέφτουν στο σπίτι του γέρου, σκάβουν ολόκληρο τον κήπο και τον ψάχνουν.Ψάχνουν κάθε ίντσα, αλλά δεν μπορούν να Βρούνε τίποτα. Απογοητευμένοι αφήνουν το σπίτι και φεύγουν.

Την επομένη ο γέρος λαμβάνει ένα άλλο email από το γιο του. "Αγαπημένε μου πατέρα, ελπίζω ότι ο κήπος σκάβεται ήδη και μπορείτε να φυτέψετε τις πατάτες σας. Αυτά είναι όσα θα μπορούσα να κάνω για σας από εδώ. Σας αγαπώ, Ahmed




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

EMAIL ME

 




Google Analytics Alternative